Friday, September 11, 2009

saya mabuk <--bkn pengar0h alkoh0l

huh..bkn na mengarut kat sini.saya mabuk.bkn mabuk laut.tp,mabuk dengan bl0g ni.da na dkat sta0n sign up,br saat ni mmikirkan penyusunan ayat mukaddimah utk hidangan sendiri (tr0k x?).

sebelum itu,dengan nama ALLAH maha kaseh maha sayang..~
tarek nafas kesyukuran,kelegaan..ruang udara peparu prlu dimampatkan utk m'beri laluan yg sm0oth pd circul0ry system seterusnya pr0vide 0tak dgn o2.saya prlu menjana kudrat minda secergas yg mungkin utk penyusunan kata2 sebaik yg mungkin.bg sese0rg penulis @ mreka yg ske mberi pengucapan, ape yg t'tulis @ yg t'ucap m'gambarkan wh0 y0u are.(intr0 yg b'trab0r).

saat ini mnadahkan telinga dgn 'r0cket' si yuna,musik akustik amat m'hiburkan.=p

pengaharapannya tggi disini,m0ge ibrahnya besar bg org 'baru' spt saya mencurahkan securah2nya kegilaan,kekuatan,kekusutan,kehebatan,kekaguman..~
buat yg qareeb di hati ini, kesepaduan dr kmu semua amat saya harapkan.saya kecil dalam dunia yg besar.

No comments:

Post a Comment